Tuesday 28 July 2015

Raya yeayy

Assalamualaikum semua :)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin readers

Sepatutnya I post this entry on first raya yet busy giler (kalah mak mak kan). Since tengah free ni boleh lepak buat new entry untuk raya. As usual raya pertama mesti dekat Selangor, sebab kitorang takde kampung *sigh. Tapi beraya dekat Selangor pon best jugak sebab first raya memang wajib pergi rumah adik beradik belah ibu. Almaklumlah semua duduk dekat dekat jadi kita merapatkan ukhwah supaya lebih akrab (cewahhh).

#Raya1

completed :)

happy we're happy

bende paling seronok waktu raya adalah sumbat apa yang ibu masak

boss lepak baik punya, penat katanya masak dengan ibu :) always setting up for capturing moment

they grew up with me, kaki gaduh
For your information on the first raya we just wore last year's baju sebab baju ni baru dua kali je aku guna but we make some different by using different color of shawl haha.

latest picture tak nampak sangat sebab kitorang duduk belakang kerusi. LAST YEAR RAYA PICTURE


#Raya2

Raya kedua kitorang pergi Pahang, kalau pergi balik Pahang mende yang aku suka enviroment kampung masih kekal, almaklumlah tak biasa duduk kampung. Kalau balik sana ada je orang panggil aku makcik sebab pangkat aku memang makcik hahaha. Tapi tak kesah pon makcik ke, adik ke, kakak ke yang penting aku kenal diorang to ensure bila jumpa dkt traffic light ke boleh tegur tegur.


Muka yang tengah tu eksaited sebenarnya nampak kampung

nak kahwin cepat kau mesti ada ciri ciri makcik makcik sikit supaya mak kau percaya yang kau boleh sembang dengan pak sedara suami kau nanti :D


pantang nampak kucing.

nak tahu apa gelaran aku dekat anak anak tuan rumah yang pakai baju kurung purple dan baju merah. Makngah, nice name babeh. Pangkat aku setaraf dengan tuan rumah sebenarnya ( saje nak bagi cliche)

Waris Daud. yang kanan sekali tu pakcik rockers :)

omak omak dan anak anak dara


biasalah bila dah jumpa..
aku rasa sampai disina je aku nak post pasal enrty raya. Saja nak belanja gambar walaupun ada lagi gambar yang cute miutee tapi aku tak dapat lagi dari sedara mara.

No comments:

Post a Comment