Wednesday 27 May 2015

Bau blog baru

Assalamualaikum semua :) wey dah lama tak ber-blogging ni. Well i deleted my old blog and i stand with new one. Insyaallah will be forever. hehehe :) my life seem so busy since i entered to university life. weyy dah tua, dah jadi dak dak U kud mane boleh main main. Tapi aku banyak main gak.

For sure ramai mesti tertanya tanya kenapa aku nak blogging balik ann? haha since aku masuk U ni hidup aku macam terumbang ambing. Ada tahap naik baik punya, senyum lebar je an. Sampai tahap jatuh rasa macam taknak hidup. Astagfirullah al azim jangan lah jadi orang yang tak kuat iman. Sekarang pon life aku totaly lain sebab aku suka sorang sorang, bukan tak berkawan tapi tak suka nak mengharap sesuatu dari manusia lain dan taknak menyusahakan manusia lain. Insyaallah Allah akan hantar kawan baik dunia akhirat untuk aku, aku percaya dan aku tunggu.

Lagi berapa hari je nak mula sem baru, cuak tahap apa entah sbb aku rasa aku paling loser di antara yang ter-loser. hahaha tapi aku banyak buat planning gak tapi aku tahu banyak tak menjadi punya dan aku percaya jika kita berusaha maka Allah akan membantu kita, insyaallah.

So do wait my next post. muahh muahh.

No comments:

Post a Comment